LT EN

Omanas

Žygis Omane – tai kanjoningas Wadi Taab, Snake canyon ir Bani Khalid tarpekliuose, trekingas kalnuose, kopimas į Jabel Shams viršūnę, žygis dykumoje, kultūrinis pažinimas, nardymas Omano jūroje ir Indijos vandenyne, via ferrata.

2017 m. lapkričio mėn. 20 d.

1 diena. Skrydis Vilnius (tarpinis OU) – Muscat (Omanas). Nakvynė viešbutyje.
2 diena. Pirmoji pažintis su Omano sostine, poilsio ir kultūros diena, maisto pirkimo žygiui. Vakare atvykstame į Grand canyon‘ą, Jabel Shams kalnų masyvą.
3 diena. Žygis į Jabel Shams (3003 m.) viršūnę. Nakvynė gamtoje.
4 diena. Žygis Grand canyon‘e, applankome apleistą kaimą As Saab, ~1 val. via ferrata, pirmieji nusileidimai virve iki 30 metrų. Vakare nuvykstame iki Snake canyon.
5 diena. Kanjoningo diena. Snake canyon. ~5-6 val. žygis – daug plaukimo, šuolių, nusileidimų su virvėmis. Nakvynė gamtoje.
6 diena.Snake canyon ferrata diena. ~4-5 val. žygis su specialia įranga, 5 pračiuožimai lynais (zipline), įrengtos trasos aukštis kartais siekia 100-150 metrų. Trasa lokali, tad norintiems pailsėti, vengiantiems aukščio – puiki galimybė pasyviai stebėti žygio draugų kabarojimąsi. Vykstame iki vieno iš senųjų Omano sultonato sostinių – Nizwa. Poilsis. Nakvynė viešbutyje.
7 diena. Važiuojame iki vieno „simpatiškiausių“ tarpeklių – Wadi Bani Khalid, saulėtas, šiltas kanjoningas, šuoliai nuo krioklių, praplaukimai. Antroje dienos pusėje atvykstame iki dykumos – Wahiba sands, žygis ir nakvynė dykumoje. Saulėlydis.
8 diena. Pasitinkame saulę ir tęsiame žygį dykumoje. Po pietų atvykstame prie Indijos vandenyno, poilsis, nardymas. Pagal situaciją vakare arba anksti iš ryto stebime vėžlių periavietę. Nakvynė gamtoje netoli vėžlių stebėjimo vietos.
9 diena. Kanjoningo diena. Wadi Taab tarpeklis. Vienas šlapiausių ir įdomiausių tarpeklių Omane: daug plaukimo, šokinėjimų nuo 5-15 metrų aukščio krioklių, du nusileidimai virvėmis nuo, 60 metrų krioklių, praplaukimai olose, nestandartinis pasitraukimas iš tarpeklio. Vakare atvykstame į Muskatą, nakvynė viešbutyje.
10 diena. Kultūros ir lauktuvių diena. Nakvynė viešbutyje.
11 diena. Skrydis Muscat – tarpinis OU - Vilnius.