LT EN

Marokas

2017 m. spalio mėn. ~26 d.

Žygis Šiaurės Afrikoje - NAUJIENA!!! - kanjoningas Maroke, taip pat trekingas Atlaso kalnuose, kopimas į Jabel Toubkal 4167 m. viršūnę, tikroji Sacharos dykuma, žygis kalnuose ir dykumoje ant kupranugarių, nakvynė berberų palapinėse, kultūrinis pažinimas „piratų mieste“ Essaouira, žuvų turgaus lankymas, hamam‘as, Jabel Fna aikštė, Medina Marakeše, t.t.

1 diena. Skrydis Lietuva - tarpinis OU - Marakešas. Nakvynė viešbutyje.
2 diena. Kulinarinė ir kultūrinė pažintis Marakeše. Nakvynė viešbutyje.
3 diena. Iš ryto išvykstame į ~70 km nuo Marakešo esantį kalnų miestelį Imlil‘ą (1740 m.), kuris yra pagrindiniai vartai į Atlaso kalnus bei viršūnę Toubkal. Iš Imlil‘o tęsiame žygį ~5-8 val. iki Toubkal refuge (3207 m.). Pakeliui aplankome aukščiausią kaimą Maroke - Sidi Chamharouch 2320 m. Nakvynė kalnų namelyje (refuge) 3200 m.
4 diena. Anksti ryte pradedame kopimą į Toubkal viršūnę. Pradžioje kilsime iki Tizi‘n Toubkal perėjos (3950 m.), nuo kurios suksime į aukščiausią Atlaso kalnų – Toubkal viršūnę (4167 m.). Žygis iki viršūnės ir atgal trunka~6 val. Nakvynė kalnų namelyje 3200 m..
5 diena. Išsimiegoję refuge Toubkal pradedame žygį atgal iki Imlil‘o miestelio. Autentiškas maistas. Po pietų išvykstame iki Oujdad kalnų masyvo Zawiya Ahansal miestelio, po to žygis pėsčiomis iki kalnų miestelio Taghia (2000 m.). Nakvynė svečių namuose.
6 diena. Ekstra diena dėl oro sąlygų arba kitų aplinkybių.
7 d. Kanjoningas Taghia tarpeklyje. Po pietų - uolinis laipiojimas hyperaktyviems arba trekingas likusiems. Nakvynė svečių namuose.
8 diena. Didžioji kanjoningo diena n‘Tafrawt tarpeklyje.
9 diena. Išvykstame į Sacharą. Pakeliui kulinarinė - kultūrinė pažintis. Atvykstame į m‘Hamid – miestelį prie tikrosios Sacharos pradžios. Kupranugariai, autentiška nakvynė berberų stovykloje.
10 diena. Saulėtekis, pusdienis dykumoje. Vakare atvykstame prie Atlanto vandenyno. Nakvynė viešbutyje.
11 diena. Kanjoningas, daug šuolių, prasiplaukimų, vandens vonių Paradise tarpeklyje. Vakare atvykstame į buvusį piratų miestą Essaouira.
12 diena. Autentiškas žuvų turgus. Hamam‘as. Kultūrinė ir kulinarinė pažintis.
13 diena – skrydis į Lietuvą. Daugiau informacijos: expedicija.lt@gmail.com.