LT EN

Žygis Maroke 2018

Žygis Šiaurės Afrikoje - trekingas Atlaso kalnuose, kopimas į Jabel Toubkal 4167 m. viršūnę, tikroji Sacharos dykuma, žygis kalnuose ir dykumoje ant kupranugarių, nakvynė berberų palapinėse, kultūrinis pažinimas „piratų mieste“ Essaouira, žuvų turgaus lankymas, hamam‘as, Jabel Fna aikštė, Medina Marakeše, t.t.

1 diena. Skrydis Lietuva - tarpinis OU - Marakešas. Nakvynė viešbutyje.
2 diena. Kulinarinė ir kultūrinė pažintis Marakeše. Nakvynė viešbutyje.
3 diena. Iš ryto išvykstame į ~70 km nuo Marakešo esantį kalnų miestelį Imlil‘ą (1740 m.), kuris yra pagrindiniai vartai į Atlaso kalnus bei viršūnę Toubkal. Iš Imlil‘o tęsiame žygį ~5-8 val. iki Toubkal refuge (3207 m.). Pakeliui aplankome aukščiausią kaimą Maroke - Sidi Chamharouch 2320 m. Nakvynė kalnų namelyje (refuge) 3200 m.
4 diena. Anksti ryte pradedame kopimą į Toubkal viršūnę. Pradžioje kilsime iki Tizi‘n Toubkal perėjos (3950 m.), nuo kurios suksime į aukščiausią Atlaso kalnų – Toubkal viršūnę (4167 m.). Žygis iki viršūnės ir atgal trunka ~6 val. Nakvynė kalnų namelyje 3200 m.
5 diena. Išsimiegoję refuge Toubkal pradedame žygį atgal iki Imlil‘o miestelio. Autentiška vakarienė. Galimybė pasidaryti chna (piešiniai ant rankos) moterims. Nakvynė kalnų miestelyje Imlil.
6 diena. Vykstame link Sacharos. Kertame įspūdingą Atlaso kalnų perėją Tizin’Tichka 2200 metrų aukštyje, aplankome berberų miestą Ait Benhadu – įtvirtintą Maroko miestą – tvirtovę, pastatytą karavanų kelyje iš Sacharos į Marakešą. Tvirtovė įtraukta į Unesco saugomų objektų sąrašą. Atvykstame į Zagorą. Nakvynė viešbutyje
7 diena. Ryte atvykstame į dykumų miestelį Mhamid – paskutinis kaimas prieš Sacharą. ~60 km offroad‘u su džipais važiuojame iki
didžiausių smėlio kopų Maroke - erg Chegaga masyvo. Dvi dienos dykumoje. Autentiška pažintis berberų stovykloje.
8 diena. Žygis dykumoje ant kupranugarių. Didžiausia erg Chegaga kopa. Antroje dienos pusėje išvykstame atgal – link Zagora. Naktinis autobusu iki Marakešo.
9 diena. Ryte atvykstame į Marakešą ir važiuojame link buvusio piratų miesto Essaouira prie Atlanto vandenyno.
10 diena. Autentiškas žuvų turgus. Hamam‘as. Kultūrinė ir kulinarinė pažintis.
11 d. Anksti ryte –skrydis link Lietuvos.

12-13-14 d. kanjoningas, žygis Taghia kalnų masyve.